PANORAMA TELEKOM TOŽBA

Že tretjič v zadnjih petih letih so pri Zvezi potrošnikov obiskali poslovalnice Telekoma Slovenije, Telemacha, T-2 in A1, da bi sklenili naročniško pogodbo za mobilno telefonijo in že tretjič so poslovalnico zapustili z grenkim priokusom, predvsem pa brez bistvenih informacij. Kaj podpisujejo so jim pokazali le v Telemachovi poslovalnici, pa še tam je ostalo veliko neznank. Celo glede cene si kupci niso bili čisto na jasnem.

DNEVNIK TELEKOM

VZMD s kolektivno tožbo zoper Telekom Slovenije Vseslovensko združenje malih deležnikov (VZMD) je konec leta izpolnilo novembrsko grožnjo in zaradi domnevnega oškodovanja naročnikov v ocenjeni višini 122,69 milijona evrov vložilo kolektivno tožbo zoper telekomunikacijskega operaterja Telekom Slovenije. Še ta mesec bodo vložene tudi tožbe zoper A1 Slovenija, Telemach inT2. Kot so pojasnili v VZMD, je bilo po konservativnih ocenah njihovih strokovnih sodelavcev v zadnjih petih letih zaradi enostranskega dvigovanja cen naročniških paketov na mobilno in fiksno telefonijo, televizijo in internet brez vnaprej predvidenih razlogov in metode zvišanja cene oškodovanih 450.000 Telekomovih naročnikov. naročnikov. Pri Al Slovenija, Telemachu in T2 pa je bilo oškodovanih še približno 800.000 naročnikov. Ob tem so spomnili, da so že oktobra na vse operaterje naslovili izvensodne pozive »k prenehanju uporabe nepoštenih pogodbenih pogojev« in poskušali »situacijo rešiti po mirni poti«. Uradni odzivi so bili »sorazmerno mlačni«, zato so začeli vlagati tožbe. Do odškodnine naj bi imeli pravico vsi naročniki na mobilno in fiksno telefonijo, televizijo ter internet, ki so jim v zadnjih petih letih zvišali ceno. Postopku se lahko pridružijo, ne da bi bili stranka v postopku (to je VZMD). Stroškov zanje torej ne bo. V VZMD si želijo, da bi se čim več oškodovancev evidentiralo na njihovi spletni strani, saj bi to dalo dodatno težo primeru, razjasnila bi se tudi slika, koliko jih je in kolikšna so oškodovanja. 

Več prispevkov