Delo - Sobotna priloga, 07.02.2015
Obdobje množičnih medijev za množična občinstva se izteka. Novi mediji bodo bolj podobni internetnim podjetjem kot sedanjim časopisom in televizijam. Novinarje zato čakajo velike spremembe. Brez nuje se se zelja po novem mediju ne obuje Tekst Lenart J. Kučič Foto Uroš Hočevar Bil je prvi januarski dan leta 2007 in Slovenija je ravno sprejela evro. Tedanji finančni minister Andrej Bajuk se je pred bankomatom nastavil novinarskim kameram in fotoaparatom. Bančno kartico je nerodno vstavil v napravo in javno odtipkal svojo kodo pin: 1972. Ob pomoči soproge se je prebil skozi izbirnike in ponosno dvignil prve evrske bankovce. Posnetek finančnega ministra, ki se je pogumno spopadel z zapletenim avtomatom, ni zaokrožil samo po svetovnem spletu, ampak ga je v večernih poročilih objavila tudi največja komercialna televizija.