Delo - Ona, Jožef Praprotnik, Tor, 24. nov.. 2015
Prvi predsednik po sili razmerPrvi predsednik po sili razmer Na knjigo dr. Boža Repeta se bo bržkone vsulo za naše morje pripomb, sicer pa je njen avtor na televiziji dejal, da bi bila lahko knjiga pol tanjša. Lahko pa bi bila tudi nekoliko ali precej debelejša, če bi vanjo vtaknil, napisal tudi tisto, čemur se je zdaj izognil. Toda jaz ga ne kanim kritizirati, saj je on zgodovinar z naslovom, jaz pa le pisun, pa bom zato napisal kaj v njuno podporo, točneje podporo v knjigi obravnavanega. Milan Kučan je postal naš prvi predsednik po sili razmer, tako rekoč nehote, ne da bi resnično hotel. Daje resnično tako, morate vzeti v roke Delavsko enotnost s 17. aprila 1987, kjer je na naslovnici ob fotografiji Milana Kučana zapis o izročilu Čebin (Manifest je komuniste povezal z množicami) in podnapis Mi nimamo in nočemo druge države, vse skupaj pa je napisano po posvetovanju v skupščini. Ja takrat je tovariš Milan Kučan dejal, daje federativna država tudi naša slovenska država in naprej: Mi druge nimamo in nočemo imeti, ker je ne potrebujemo. Prvi predsednik demokratične republike Slovenije je potem postal, ker so slovenski ljudje tako hoteli in so ga izvolili.
Preberite več:

Večer, Damijan Toplak, Tor, 24. nov.. 2015
 
Prisilka Adrie ni smiselnaAdrio Airways rešujejo z odpisom dela njenih dolgov in s pridobitvijo novega tujega večinskega lastnika
 
Za včeraj sklicane skupščine delničarjev Adrie Airways ni bilo, ker sta jo uprava in nadzorni svet preklicala. Vsa usklajevanja v prodajnem postopku namreč niso bila zaključena. Še v decembru je s podobnim dnevnim redom predvidena nova skupščina. Po prvotnem načrtu bi do 2. decembra moral dokapitalizator vplačati do največ osem milijonov evrov, in če bi maksimalni znesek dokapitalizacije vplačal eden, bi postal nekaj več kot 69-odstotni lastnik Adrie Airways.
Neuradno naj bi se za Adrio Airways zanimali trije nemški skladi, je pred časom poročala TV Slovenija, in sicer Intro Aviation, 4K Invest in Callisto, medtem ko naj bi španska letalska družba Binter Canarias svojo morebitno ponudbo tik pred zdajci umaknila, že bistveno prej pa Quatar Airways. V ozadju se pojavljajo domneve da bi lahko eden od (nemških) skladov lažje klestil (pre)visoke stroške poslovanja Adrie kot recimo nemška Lufthansa. Že zdaj je Aerodrom Ljubljana v lasti frankfurtskega Fraporta, kar bi lahko pomenilo, da si nemške družbe želijo preprečiti, da bi v lastništvo Adrie
morebiti posegel kakšen bližnjevzhodni letalski velikan, sploh ker ima Lufthansa ob Nemčiji v lasti pomembne letalske prevoznike še v Avstriji in Švici. Ob Petrolu in kontroli zračnega prometa bo Aerodrom Ljubljana imel pomembno vlogo pri morebitnem odpisu dela dolgov (vsaj dveh milijonov evrov), o čemer naj bi se zdaj na veliko pogajali z morebitnimi novimi večinskimi lastniki Adrie.
Preberite več:

Več prispevkov