Večer, Damijan Toplak, Tor, 24. nov.. 2015

Adrio Airways rešujejo z odpisom dela njenih dolgov in s pridobitvijo novega tujega večinskega lastnika
Za včeraj sklicane skupščine delničarjev Adrie Airways ni bilo, ker sta jo uprava in nadzorni svet preklicala. Vsa usklajevanja v prodajnem postopku namreč niso bila zaključena. Še v decembru je s podobnim dnevnim redom predvidena nova skupščina. Po prvotnem načrtu bi do 2. decembra moral dokapitalizator vplačati do največ osem milijonov evrov, in če bi maksimalni znesek dokapitalizacije vplačal eden, bi postal nekaj več kot 69-odstotni lastnik Adrie Airways.
Neuradno naj bi se za Adrio Airways zanimali trije nemški skladi, je pred časom poročala TV Slovenija, in sicer Intro Aviation, 4K Invest in Callisto, medtem ko naj bi španska letalska družba Binter Canarias svojo morebitno ponudbo tik pred zdajci umaknila, že bistveno prej pa Quatar Airways. V ozadju se pojavljajo domneve da bi lahko eden od (nemških) skladov lažje klestil (pre)visoke stroške poslovanja Adrie kot recimo nemška Lufthansa. Že zdaj je Aerodrom Ljubljana v lasti frankfurtskega Fraporta, kar bi lahko pomenilo, da si nemške družbe želijo preprečiti, da bi v lastništvo Adrie
morebiti posegel kakšen bližnjevzhodni letalski velikan, sploh ker ima Lufthansa ob Nemčiji v lasti pomembne letalske prevoznike še v Avstriji in Švici. Ob Petrolu in kontroli zračnega prometa bo Aerodrom Ljubljana imel pomembno vlogo pri morebitnem odpisu dela dolgov (vsaj dveh milijonov evrov), o čemer naj bi se zdaj na veliko pogajali z morebitnimi novimi večinskimi lastniki Adrie.