• Medij: TV Slovenija 1
  • Datum objave: sobota, 14.09.2024

TV SLOVENIJA 1 OTP 14 9 2024

Skoraj dva tedna po združitvi in preimenovanju Nove kreditne banke Maribor in SKB v banko OTP imajo komitenti SKB še vedno težave z dostopom do svojih računov.

VITA VLAŠIČ: Skoraj dva tedna po združitvi in preimenovanju Nove kreditne banke Maribor in SKB v banko OTP imajo komitenti SKB še vedno težave z dostopom do svojih računov. Teh je skupno več kot 200.000. Večino težav za račune fizičnih oseb so pri banki OTP odpravili, številna podjetja pa še vedno ne morejo do svojega denarja.

INES KOČAR: Težave z dostopom do spletne banke, zapletena navodila, nedosegljivi skrbniki, preobremenjene telefonske linije. To je le nekaj težav komitentov nekdanjega SKB ja, ki že več dni ne morejo razpolagati s svojim denarjem.

ANDREJ B. PENGOV: Tisto, kar je grozno, je to, da je očitno ekipa nekdanjega SKB-ja slabo pripravljena oziroma niso ljudje inštruirani tako, da bi bila vsa stvar operativna. Posledica je ta, da vse skupaj zamuja, ves poslovni promet, vsaj kar se nas tiče in najbrž nas je takih, govor je bil vsaj o tisočih.

INES KOČAR: Ob tem podjetjem nastaja poslovna škoda.

ANDREJ B. PENGOV: Mi na nek način lahko preživimo tudi z zamudami. Hvala bogu, naše terjatve, oziroma tako bom rekel, terjatve naših dobaviteljev niso tako grozne, da bi bili zneski z zamudami in obrestmi zelo veliki. Drugi imajo verjetno s tem veliko večje težave.

INES KOČAR: Iz OTP-ja, kjer pred kamero še vedno ne želijo, pa čisto druga zgodba, migracija strank nekdanje SKB banke, da je bila uspešna, tistim redkim posameznikom, ki so imeli težave pri prehodu na nove digitalne rešitve, pa da so na voljo okrepljene ekipe v kontaktnih centrih in poslovalnicah. V manjšem številu primerov pa, da se je res zapletlo, a da to rešujejo individualno ali s ponovnim pošiljanjem dopolnjenih navodil. Koliko je teh primerov, nismo uspeli izvedeti.

KRISTJAN VERBIČ, PO TELEFONU (Vseslovensko združenje malih deležnikov): Apeliramo, da je komunikacija pri tem kar se da odprta, natančna, da se zagotovi, v kakšnem času bodo zadeve rešene in seveda, da se tudi zelo jasno pove, da se bodo potrudili oziroma da bodo sanirali nastalo škodo iz naslova nemotenega poslovanja.

INES KOČAR: Jih bo k temu prisilil nadzornik Banka Slovenije? Od tam so sporočili le, da potek združevanja spremljajo in po potrebi ukrepajo, a da morebitnih odprtih nadzorniških postopkov ne smejo komentirati.