Novi načrti Družba se odslej imenuje Turizem Kras - Razvijali bodo destinacijski menedžmentZa 1,25 milijona evrov naložb - Vsedmih mesecih letos prihodki od lanskih večji za 23 odstotkov POSTOJNA - Družba Postojnska jama, turizem se bo preimenovala v druž-bo Turizem Kras, destinacijski management, d. d., na kratko zgolj Turi-zem Kras, d.d. »Družba Postojnskajama, turizem že dolgo ne pomeni sa-mo Postojnskajama, zato želimo identiteto našega turističnega podjetjapribližati naši ambiciji, toje razvijanje celotne turistične destinacije,«jevčeraj dejal direktor Matjaž Berčon. Kot je še dejal Matjaž Bercon, se stem formalnim preimenovanjepremikajo iz področja atrakcijske-ga

menedžmenta v destinacijskimenedžment, kjer bodo poleg Po-stojnske jame kot osrednje turistič-ne znamenitosti razvijali še velikodrugih. »Razvijali bomo samostoj-ne blagovne znamke, tako kot namje to že uspelo z Jamskim dvorcem,tu je še zdraviliški turizem in veli-ko drugih,« je dejal Matjaž Berčon.Sklep o preimenovanju družbeje včeraj sprejela skupščina druž-be. Ta se je na svoji prejšnji sejiodločila tudi za iztisnitev malihdelničarjev, ki ravno v teh dnehprejemajo denarno nadomestilo vvišini 16 evrov za delnico. »Zaradisodnih počitnic se je vse skupajmalo zavleklo, a ker se ni nihče pritozil, ]e zdaj jasno, da je loo-odsto-tni lastnik družbe Istrabenz Turi-zem,« je pojasnil Matjaž Bercon. Naskupščini so tudi potrdili delitevbilančnega dobička v višini 3,347milrjona evrov, in sicer dve tretjiniza dividende družbe, preostanekpa bo ostal nerazporejen. »0bičaj-no ga porabimo za naložbe, z njimpa preživimo tudi težke zimskedni, ko je tekoče poslovanje nega-tivno,« je še dodal Matjaž Berčon. Sicer pa so v prvih sedmih mese-cih letošnjega leta ustvarili 5,8 mi-lijona evrov prihodkov, kar je za900.000 evrov ali 23 odstotkov večkot lani. »To ni samo posledica do-brega obiska v Postojnski jami,temveč je tudi odsev ostalih dejav-nosti, ki se hitro razvijajo. Zato tudismelo razmišljamo o novih naložbah,« je dejal Matjaž Berčon. Po-stojnsko jamo je do zdaj obiskaloveč kot 400.000 obiskovalcev(35.000 več kot lani v enakem ob-dobju), Predjamski grad pa več kot87.000 Ijudi (4000 več kot lani venakem obdobju).Za naložbe so letos namenili 1,25milijona evrov. Gre za urejanjeparka pred Postojnsko jamo: parki-rišče pred hotelom Jama je dobilo novo obliko inje namenjeno hotel-skim gostom, domačinom, zapo-slenim in udeležencem porok, nepa jamskim obiskovalcem. Za njihso uredili parkirišče na drugi stranireke, kjer so uredili tudi novo par-kirišče za avtobuse s toaletnimiprostori in poseben prostor s ko-munalnimi privezi za avtodometer čistilno napravo; na robu parki-rišč pa bo začela nastajati nova tr-govinska promenada. »Vse to so drage in zaradi dotrajanosti infra-strukture nujne naložbe, ki pa žalIjudem navzven niso vidne. Pogo-sto je slišati, češ da ni nič novega vi-deti, a mi smo morali milijon in če-trt evrov vložiti v kanalizacijo, rob-nike in asfalt ter se odreči marsika-teri bolj vsebinski naložbi, kot jedenimo igralni park ali pa dvoriščepred Modrijanovim mlinom, za-menjati moramo tudi most, nare-dili pa bomo tudi umetno sankali-šče na Soviču,« je še dejal MatjažBerčon o naložbah, ki bodo zdajprišle prvo na vrsto.KLARA ŠKRINJAR MATJAŽ BERČON



Medij: Delo
Avtorji: Škrinjar Klara
Teme: mali delničarji
Rubrika / Oddaja: Gospodarstvo
Datum: 30. 08. 2007
Stran: 10