Svet24, 05.09.2014

Prodajajo letališčePoročali smo, da za prodajo Aerodroma Ljubljana domnevno stoji lobistična mreža borznoposredniških družb s Skupino Alta na čelu. V korakih, ki so vodili do prodaje letališča aktualnemu kupcu Fraport, naj bi se sprva prekinila gradnja drugega terminala, s čimer so slovenskemu oknu v svet zapečatili razvojne možnosti, investicijski kapital pa si izplačali kot dividende. Novi na r: I u ka.tetickovic(asvet24.si Foto: sdh.si, liu-airport.si Matjaž Albreht, izvršni direktor in član upravnega odbora Alta Invest, zavrača navedbe, ki se pojavljajo v medijih.

Trdi, da so namigovanja, da Matej Runjak deluje v interesu skupine Alta iz pozicije člana uprave Slovenskega državnega holdinga, neutemeljena in zlonamerna. Albreht poudarja, da je Runjak sicer bil zaposlen v družbi Poteza, vendar v obdobju, preden se je ta priključila Skupini Alta. To dejstvo po sebi ne more biti sporno, izjavlja Albreht, in ne predstavlja nikakršnega konflikta interesov. Spomnimo, Mladina je poročala, da borznoposredniška hiša Alta prek svoje lobistične mreže dirigira prodajo osrednjega slovenskega okna v svet - Aerodroma Ljubljana. Z zvitimi potezami naj bi lastniki Alte v preteklem letu dosegli, da je država izgubila glasovalne pravice na skupščini Aerodroma. Tako so kljub večinskemu deležu države (sešteto posredno in neposredno obvladuje slabih 60 odstotkov delnic) septembra 2013 dosegli, da seje ustavila gradnja drugega terminala. Za to investicijo je Aerodrom imel privarčevani denar, a so si ga delničarji raje izplačali kot dividende, in to kljub temu, da je ministrstvo za infrastruktu-Bm *

 

Medij: Svet24
Avtorji: Tetičkovič Luka
Teme: mali delničarji
Rubrika / Oddaja: Ostalo
Datum: 05. 09. 2014 
Stran: 11