- Medij: Radio Slovenija 1 (Dogodki in odmevi)
- Datum objave: torek, 19.01.2016
RA SLOVENIJA 1, 19.01.2015, DOGODKI IN ODMEVI, 15.41
Adria Airways je dobila novega lastnika, nemško družbo 4K Invest. Slovenski državni holding in Družba za upravljanje terjatev bank bosta slovenskega letalskega prevoznika najprej dokapitalizirala s 3,1 milijona evri dodatnega kapitala, nemški kupec pa z milijon evri. Dokapitalizacija je sicer za skoraj za polovico nižja od sprva načrtovane. Bo to dovolj, glede na to, da je Adria samo lani pridelala za 5 milijonov evrov izgube? Urška Jereb Brankovič.
URŠKA JEREB BRANKOVIČ: Aria Airways je že dlje časa tik pred stečajem. Današnja 4 milijonska dokapitalizacija in hkrati prodaja pa daje možnost, da bo družba živela naprej, ocenjuje predsednik uprave Mark Anžur.
MARK >ANŽUR: Ocenjujemo, da bo to zadoščalo za preživetje zime in za ureditev likvidnostne situacije, dovolj za preživetje Adrie za naprej.
JEREB >BRANKOVIČ: Mali delničarji se s tem ne strinjajo, zato so na današnji skupščini glasovali proti. Predsednik Rajko Stankovič.
RAJKO >STANKOVIČ: Predlagana dokapitalizacija z rokom 20.4. ob dejstvu, da je danes na skupščini gospod Anžur razkril, da je 5 milijonov minusa. Ocenjujemo, da ta likvidnost ne bo zadoščala, da bi preživeli zimo, saj zimski časi so tisti pri katerih ima Adria največ problemov z likvidnostjo.
JEREB >BRANKOVIČ: In kakšni so načrti novega lastnika, družbe 4K Invest iz Münchna, specializirane za prestrukturiranje evropskih podjetij. Kot ocenjuje Anžur naj bi sledilo zdajšnji začrtani strategiji.
ANŽUR: To pomni rast, nadaljnje zniževanje stroškov popotnikov, kar je še vedno naš glavni cilj, po drugi strani pa tudi bolj aktivno vključevanje in analiza procesov same firme tudi na nadaljnje zniževanje stroškov.
JEREB >BRANKOVIČ: Znižanje stroškov in izboljšanje poslovanja, Adria Airways je samo lani pridelala za 5 milijonov evrov izgube, naj bi med drugim dosegli tudi z odpuščanjem zaposlenih, ter hkratnim odpiranjem novih linij.
ANŽUR: V letu 2016 pričakujemo nekaj novih linij iz Ljubljane Köln, potem iz Prištine London. Pogovarjamo se še z nekaterimi letališči, kjer tudi vidimo določen potencial za rast.
JEREB >BRANKOVIČ: Dokapitalizacija in končanje transakcije sta sicer vezani na pridobitev soglasij regulatorjev in nekaterih drugih odložnih pogojev v pogodbi, ki pa jih prodajalci danes še niso izdali.
- Medij: Radio Slovenija 1 (Dogodki in odmevi)
- Avtor: Brankovič Urška Jereb
- Teme: mali delničarji
- Datum objave: torek, 19.01.2016
- Termin: 15:41