SDH T21V začetku aprila 2024 je bilo javnosti preko medijev sporočeno, da je Slovenski državni holding, d.d. (SDH), v vlogi upnika predlagal začetek stečaja nad družbo T-2 d.o.o. S tem je bil sprožen predhodni postopek zaradi insolventnosti, v okviru katerega bo sodišče šele odločalo o izpolnjenosti pogojev za začetek postopka stečaja. V T-2 predlog SDH označujejo kot neutemljen in nezakonit, omenjajo tudi možnost odškodninske tožbe.

Potek predhodnega postopka ni javen in je odvisen od nadaljnjih korakov, tako dolžnika T-2, kot tudi predlagatelja SDH, o začetku stečajnega postopka pa bo sodišče odločilo s sklepom.

Naj spomnimo, da se je T-2 v insolvenčnih postopkih - tako stečajnih postopkih, kot postopkih prisilne poravanave - že znašel tudi v preteklosti, in sicer v letih od 2012 do 2015, a to ni zaznavno vplivalo na zagotavljanje njegovih storitev na uporabnike.

Ali bo morebitni sodni sklep o začetku stečajnega postopka vplival na veljavne pogodbe z naročniki?

Na podlagi preteklih izkušenj večjega vpliva kratkoročno ne pričakujemo, saj je skupni interes, tako upnikov, kot lastnikov T-2, da slednji ohranja naročniško bazo, kar je mogoče le ob nadaljnjem zagotavljanju elektronskih komunikacijskih storitev vsem naročnikom.

V primeru začetka stečajnega postopka bi bilo - glede nadaljnjega poslovanja - sicer največjega pomena stališče stečajnega upravitelja, vendar si ne predstavljamo, da se stečajni upravitelj ne bi zavzel za nadaljnje poslovanje, če T-2 iz tekočega poslovanja ustvarja pozitivni izid ter ga bremenijo le pretekli dolgovi (drugače pa bi seveda lahko bilo, če bi T-2 že iz tekočega poslovanja ustvarjal negativni izid, kar pa iz dostopnih podatkov ne izhaja).

Ali bi morali kot potrošniki (naročniki) v tem trenutku poiskati novega ponudnika telekomunikacijskih storitev?

Ne. Če ste zadovoljni z vsebino storitev, ki vam jih T-2 kot operater elektronskih komunikacij ponuja, v tem trenutku ni treba iskati drugega ponudnika.

Ali predlog stečaja T-2 vpliva na sproženi postopek kolektivnega varstva?

Če bo predlog uspešen in bo stečaj začet, bo stečajni upravitelj oziroma od njega pooblaščeni odvetnik prevzel postopek na strani T-2. Ta sprememba sama po sebi ne pomeni niti tega, da bi prišlo do spremembe T-2 v odnosu do praks, škodljivih za potrošnike, niti tega, da do spremembe ne bi prišlo. Vsekakor pa bo nekdo, ki ni neposredno podrejen trenutni lastniški strukturi, postavljen pred resno dilemo glede nadaljevanja dosedanjih nezakonitih praks.

Ali morajo potrošniki (naročniki) v tem trenutku storiti karkoli drugega?

Ne; vendar pa bo treba v primeru začetka stečajnega postopka v zakonskem roku prijaviti vse terjatve. Seveda bomo v VZMD za to poskrbeli v okviru tega, kar lahko storimo kot tožnik v postopku kolektivnega varstva, vendar je veljavnost teh dejanj nazadnje odvisna od priznanja VZMD, kot reprezentativnega zastopnika oškodovancev.

Zato ponovno pozivamo naročnike, da podprejo prizadevanja VZMD in Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS), v okviru kampanje »HALO OPERATER! Bodi fer.« (VIDEO: https://youtu.be/gAhydt96hQI). To lahko storijo z brezplačno oddajo obrazca na spletnem naslovu https://kolektivno-varstvo.si/


Sorodna sporočila:

VIDEO - VZMD in ZPS skupaj za potrošnike: »HALO, OPERATER! BODI FER.« - torek, 26.03.2024

VIDEO PRENOS v ŽIVO – VZMD in ZPS skupno kampanjo »HALO OPERATER! BODI FER.« pričenjata z novinarsko konferenco - nedelja, 24.03.2024

TELEMACH – VZMD operaterja preko odvetniške pisarne že predhodno pozval k preklicu današnjega nezakonitega zvišanja cen - torek, 01.08.2023

TELEMACH naročnikom ponuja sklenitev novih naročniških pogodb – VZMD svetuje skrajno previdnost! - petek, 14.07.2023

TELEMACH ponovno zvišuje cene – pa so dvigi zakoniti?! - ponedeljek, 10.07.2023

T-2 – VZMD operaterja še preko odvetnika pozval k prenehanju nezakonitega zviševanja cen - četrtek, 15.06.2023

T-2 SPET NEZAKONITO DVIGUJE CENE – VZMD ponovno sporoča, da nove cene lahko veljajo le za nove naročnike ter VABI VSE PRIZADETE k neposredni vključitvi v njihove postopke kolektivnega varstva potrošnikov - petek, 02.06.2023

KOLEKTIVNA TOŽBA VLOŽENA tudi zoper T-2 – v tem primeru oškodovanih vsaj 166.000 naročnikov za preko 39 mio € - sreda, 01.03.2023

TELEKOM SLOVENIJE – novi Splošni pogoji lahko veljajo le za nove naročnike, pa tudi sicer ohranjajo sporne in nezakonite mehanizme dvigovanja cen - VZMD objavlja posebno PRAVNO MNENJE - torek, 28.02.2023

TELEMACH s spornimi praksami po oceni VZMD za dobrih 43 mio € oškodoval vsaj 300.000 naročnikov - tudi v tem primeru VLOŽENA KOLEKTIVNA TOŽBA - četrtek, 02.02.2023

VZMD tudi zoper A1 vložil kolektivno tožbo – v tem primeru je po konservativni oceni s spornimi praksami v 5-letih oškodovanih najmanj 447.000 naročnikov za skupno preko 52 mio € - nedelja, 22.01.2023

Vložena kolektivna tožba zoper TELEKOM SLOVENIJE - po konservativni oceni VZMD je s spornimi praksami v zadnjih 5-letih oškodovanih najmanj 450.000 naročnikov za skupno preko 122 mio € - torek, 03.01.2023

AKOS – odziv VZMD na nekorektno izjavo namestnika direktorice, mag. Marka Poharja, v oddaji TV Slovenija ter poziv k odgovornemu udejanjanju poslanstva regulatorjev - četrtek, 24.11.2022

VIDEO z novinarske konference o odškodninskih postopkih zoper TELEKOM, A1, TELEMACH in T-2, zaradi oškodovanja blizu 1,5 mio naročnikov, v skupni vrednosti preko 200 mio € - ponedeljek, 21.11.2022

VZMD z odvetniki predstavil KOLEKTIVNE ODŠKODNINSKE POSTOPKE zoper TELEKOM, A1, TELEMACH in T-2, zaradi oškodovanja blizu 1,5 mio naročnikov, v skupni vrednosti preko 200 mio € - www.kolektivno-varstvo.si - sreda, 16.11.2022

PRENOS V ŽIVO: novinarska konferenca o kolektivnih odškodninskih postopkih zoper operaterje TELEKOM SLOVENIJE, A1 Slovenija, TELEMACH in T-2, zaradi oškodovanja blizu 1,5 mio naročnikov, v skupni vrednosti preko 200 mio € - sreda, 16.11.2022


www.vzmd.si - več o VZMD - Vseslovensko združenje malih deležnikov

www.vzmd.tv in www.investo.tv - preko 300 video prispevkov

www.investo.si - več o programu Invest to Slovenia - investo.si