Večer, 23.02.2011
V članku z naslovom Ima država strategijo pri prodaji svojih podjetij?, objavljenem v časniku Večer 22. 2. 2011 avtorja Damijana Toplaka, ki je navajal mnenja neimenovanega vira, so bile objavljene tudi napačne in neutemeljene navedbe neimenovanega vira o poslovanju družbe Mercator, d.d., s čimer je bilo poseženo v pravice in interes družbe Mercator. Neimenovani vir z ničimer ne argumentira svojega mnenja, da bi moral biti Mercatorjev dobiček vsaj trikrat večji.
Mercator posluje v skladu s svojo poslovno strategijo in cilji, o tem pa transparentno poroča kvartalno in letno. Popolnoma napačna je tudi navedba o "delegatskih nadzornikih", saj nadzorni svet družbe Mercator imenuje skupščina delničarjev družbe v skladu z Zakonom o gospodarskih družbah in statutom. V Mercatorjevem nadzornem svetu ni nikakršnega delegatskega sistema, tak sistem v Sloveniji ne obstaja. Popolnoma neosnovana in neresnična je tudi navedba, da naj bi iz Mercatorja za oglaševanje in svetovalne storitve uhajal denar. Družba Mercator uporablja storitev oglaševanja in svetovanja izključno glede na poslovne potrebe in ne glede na kakršne koli druge dejavnike. Odločno zavračamo take navedbe in mnenja neimenovanega vira kot neosnovane in neresnične. Mercator, d.d. mag. Mojca Avšič, l.r. izvršna direktorica strateškega trženja Mercator, d.d.
Medij: Večer
Avtorji: Avšič Mojca
Teme: ZGD-1 zakon o gospodarskih družbah
Rubrika / Oddaja: Prejeli smo
Datum: 23. 02. 2011
Stran: 11