Dnevnik, 06.06.2011
Namen javnega razpisa za sofinanciranje tržnih raziskav na novih tujih trgih, ki bo v Uradnem listu in na Japtijevih spletnih straneh objavljen predvidoma v petek, 10. junija, je, da se s sofinanciranjem tržnih raziskav na novih tujih trgih slovenskim podjetjem, ki vstopajo trg oziroma širijo in diverzificirajo svoje poslovanje na tujih trgih, olajša odločitve pri vstopu oziroma načinu vstopa na izbrani novi tuji trg.
Za razpis je namenjenih 220.000 evrov, cilj pa je podpreti vsaj 30 slovenskih podjetij pri izdelavi tržnih raziskav. Predmet javnega razpisa bo sofinanciranje izdelave tržnih raziskav na novih tujih trgih glede možnosti prodora obstoječih izdelkov/ storitev ali skupin izdelkov/ storitev in glede prodora novih izdelkov. Na razpis se bodo lahko prijavili samostojni podjetniki in mikro, majhna ali srednje velika podjetja, registrirana po zakonu o gospodarskih družbah. Upravičeni stroški, ki bodo predmet sofinanciranja, bodo stroški svetovalnih storitev, vezanih na izdelavo tržne raziskave, ki jih zagotavlja zunanji izvajalec z ustreznimi referencami. Upoštevani bodo projekti izdelave tržnih raziskav, ki bodo izvedeni od dneva oddaje vloge na javni razpis in najdlje do 10. novembra. Podjetje bo lahko prejelo največ 50 odstotkov upravičenih stroškov projekta oziroma največ 7000 evrov.
Medij: Dnevnik
Avtorji: V. T.
Teme: ZGD-1 zakon o gospodarskih družbah
Rubrika / Oddaja: Priloga
Datum: 06. 06. 2011
Stran: 41