Tafjana Tanackovič KOPER - Andrej Lovšin je na čelu družbe Intereuropa dobro leto dni in s svojim delom je zadovoljen. Koncernje imelpo ocenah lani 219,5 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, karje za 0,2 odstotka, kot so načrtovali, in za šest odstotkov več v primerjavi z letom 2005. Ocenjeni čisti dobiček družbeje bil 8,6 milrjona evrov, kar je v skladu z zastavljenimi načrti. »Lani smo odprli novo podjetje na Kosovu, začeli smo z aktivnostmi na področju novih logističnih kapacitet na Hrvaškem in v Srbiji, na trgih Rusije in Ukrajine smo utrdili tržni položaj.

Kupili smo nove skladiščne prostore v Luki Koper, dokončali prvo fazo logističnega centra v Logatcu ter posodobili vozni park. Na ndvo smo zaposlili 121 Ijudi, vrednost delnice paje pod mojim vodstvom v enem letiLzrasla za 19 odstotkov,« je zadovoljen Lovšin, na katerega je v zadnjem času letelo precej kritfk zdaj že bivšega člana nadzornega sveta Antona Možeta. Kakšni so načrti za letos? V letošnjem letu načrtujemo več kot 240 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje in 11,5 milijona dobička. Nameravamo realizirati projekte na Hrvaškem, v Srbiji, Rusiji in Ukrajini, kjer bomo odprli nova podjetja in lastne logistične centre. Potekajo pa tudi aktivnosti, da bi s prevzemi manjših ali srednje velikih podjetij vstopili na trge Črne gore, Romunije in Bolgarije. V letu dni ste zamenjali mnogo Ijudi, zlasti v srednjem menedžmyitii. .Slišati je,.jdane doptišCaflBT Holiaidh~~~K Gre za posledico vaše nekdanje službe vojaškega obveščevalca? Tudi nadzorniki in lastniki ne dopuščajo napak. Zahtevajo rezultate in realizacijo poslovnega načrta, in prav to tudi sam zahtevam od svojih zaposlenih. Menjave so predvsem posledica reorganizacije, ki smo jo izpeljali v lanskem letu. Dali smo priložnost mlajšim menedžerjem, tudi ženskam. Zdaj že nekdanji nadzornik Anton Može je povedal kar nekaj hudih očitkov na vaš račun, ki jih niste takoj zanikali. Zakaj ste čakali skoraj mesec dni? Neodgovorno bi bilo, če bi prek medijev komunicirali z enim članom nadzornega sveta, ki je javnosti posredoval neresnične podatke. 0 izpostavljenih temah smo se najprej pogovorili z vsemi nadzorniki m jim pripravili pisne odgovore. Ko smo dobili podporo vseh drugih članov, da smo projekte korektno izpeljali, smo odgovore posredovali tudi javnosti. Katere~ffi~jateste torej lcupili? Kupili smo dobre tovornjake znamke Mercedes-benz, in to po zelo ugodni ceni, saj smo pri nakupu 50 tovomjakov privarčevalikar 400.000 evrov. Res je, da smdTOorffi ta vozila nekoliko prilagoditi za vzhodni trg, vendar smo za to porabili le 10.400 evrov. Kar pomeni, da smo vseeno prihranili 380.600 evrov. Poudariti moram, da je te tovornjake izbrala posebna komisija m da gre za dobre tovornjake, narejene v Nemčiji, ki se ne kvarijo. Kaj pa domnevno škodljiva pogodba z Adrio Airways na Kosovu? Projekt, ki ga omenjate, je izjemno dober. Posel poteka nad pričakovanji in kaže, da bomo kupnino 800.000 evrovpovrnili prej kot v treh letih, čeprav smo načrtovali, da jo bomo povrnui sele v šestih letih. Za ta posel se že zanimajo različni kupci, vendar ga ne bomo prodajali. Skupaj z Adrio ga bomo kmalu uveljavljali tudi v drugih državah. Drži pa, da ste nekaj sredstev donirali zunanjemu mmistrstvu! Zunanje ministrstvo je na nas naslovilo prošnjo v zvezi z organizacijo konference Kaspijski izgledi 2008. Gre za območje, ki je za Intereuropo strateškega pomena. S to konferenco nam je zunanje ministrstvo pripravilo pomembne stike z gospodarstveniki in politiki iz tega dela sveta, zato smo donirali sredstva. Iz podobnih razlogov smo donirali sredstva tudi ruskemu veleposlaništvu in kofffiulatu republike Tajske. Sponzorirali smo projekte, ne pa politikov ali političnih strank. Ste kakor koli vplivali na to, da se Možeta zaftienja? Ne. Kot prieds~~fe uprave nisem nikoli in rffllc(ar priporočil lastnikom, da v nadzomem svetu kogar koli zamenjajo. Nobenega nadzornika nisem nikoli ogovarjal ali govoril o njegovem delu. Tudi za gospoda Možeta nisem interveniral. Zakaj pa se je Može javno lotil vaše diskreditacije? Ne vem. Predvidevam, da je malce zamešal funkcijo nadzornika in svoje osebne interese. Koje bil še nadzornik, me je prosil za različne usluge, ki pasemjihmoralzavrniti. Morda je tudi tu iskati razlog njegovega početja. Ste tudi zaradi očitkov Možeta takoj po novem letu kupili delnice Intereurope za skoraj nulijon evrov? Ne, želel sem le pokazati, da verjamem vvizijo podjetja in v zaposlene. Že pred časom sem napovedal, da želim postati Andrej Lovšin: Koje bil Anton Može še nadzornik, me Je prosil za različne usluge, ki pa sem jih moral zavrntti. Morda je tudi tu iskati razlog njegovega početja. Foto: Luka.Cjuha največji mali delničar Intereurope, in ta cilj sem ,Zdaj že dosegel. Imam 0,6 6



Medij: Dnevnik
Avtorji: Tanackovič Tatjana
Teme: mali delničarji
Rubrika / Oddaja: Poslovni Dnevnik
Datum: 29. 01. 2007
Stran: 17