Finance, 12.07.2013

Zakaj nas_kupci_ne_marajo_BLACKBERRYJEVI DELNIČARJI SE SPRAŠUJEJO: Zakaj nas kupci ne . marajo? 2013 BLOOMBERG NE WS Direktor podjetja Blackberry se je lotil neprijetne naloge in delničarjem odgovarjal na vprašanja, zakaj z delnicami Blackberryja izgubljajo svoj denar. Blackberryjev direktor Thorsten Heins seje v torek soočil z delničarji. Ker je podjetje že nekaj let v zatonu, dogodek ni bil prav prijeten, še zlasti zaradi razočaranja ob nenadnem vrtoglavem upadu prihodkov v zadnjem mesecu. Dogodek seje začel z manj pomembno točko dnevnega reda, pod katero so delničarji potrdili spremembo firme v Blackberrv Limited. Potem jim je Heins predstavil ambiciozno, a ne preveč jasno vizijo Blackberryjeve . prihodnosti. »Nismo podjetje, ki izdeh_F je naprave,« je vztrajal in napovedal/aa se bo družbina tradicionalna primerjalna prednost - varnost - pokazala/vzponu na trgih povezanih vozil, inedicinskih pripomočkov in širšega^nterneta stvari.

Blackberrvjev Mesrenger naj bi postal mobilno družbepo omrežje, je še povedal Heins, in s/iritvijo dobrega glasu o njegoveirmperacijskem sistemu se bo povečaja tudi prodaja pametnih telefonov/ Potrpite še malo, jila je prosil direktor, in počakajte na uspeh, ki pride na koncu trismpenjskega načrta za prenovo BJackberryja. Trenutno je podjetfe v drugi razvojni fazi z velikim/vlaganji v razvoj. Zdi se, da se Heins zaveda dejstva, da ta razvojna faza morda ne bo navdušila kratkoročnega dobičl/a željnih vlagateljev z Wall Streeta, saj je težavo že vačkrat omenil ob priznanju, da nikomur ne bo lahko/ Po tem pa je prepustil basedo ljudem, ki so izgubili veliko denarja zatojker so še vedno lastniki delnic njegovega podjetja. Povzeta so nekatera vprašanja, ki so jih Heinsu postavili delničarji, z uvodnim pojasnilom, da so mu jih postavljali večinoma mali delničarji, ki si verjetno ne morejo privoščiti izgube denarja zavedno. M^HR Več delničar jev se je spraševalo, ali ne bi bilo smiselno Blackberrv razdeliti na več specializiranih podjetij - za strojno opremo, za programsko opremo in za patente. Hej, morda bi kdo celo kupil katero izmed teh posameznih podjetij. Heins ni izključil te možnosti. Še vedno pa, je poudaril, je odločilen prvi korak k dobri prodaji hiše ta, da najprej prenoviš kuhinjo. »Preden se odločimo za katerokoli strateško možnost, je treba najprej ustvariti neko vrednost. In vrednost tega podjetja pred 15 meseci je bila veliko, veliko nižja kot danes,« je dejal. Blackberry ne bo prezrl ponudb za nakup, a Heins pravi, da mora biti upravljanje osredotočeno na to, da poskuša rešiti podjetje. Od tod naprej pa do konca dogodka je bil vsakdo, kdor je menil, da podjetja ni pametno prodati, deležen zagotovljenega aplavza. fDogodekje.seveda, potekal v Kanadi in ozračje je bilo nasičeno s kanadskimi vihralo seje, da Blackberryjeve delličnoboli dejstvo, da Američani njihovih telefonov. Heins je so ameriški porabniki muhasta na druščina, a težavo je poskušal >lj konstruktivno. Direktor pravi, nisleki med vlagatelji spremenili Blackberry umrl?« v »ali ima prihodnost?«. Morda gre res za suDuino razliko, je pa v vsakem primeru sporna. A Heins meni, daje imel Wall Street previsoka pričakovanja, še posebno v zadnjem četrtletju. »Pričakovanja so bila tako visoka, da sem se spraševal, od kod sploh prihajajo,« je povedal delničarjem. »In potem nas je zadelo,« je dodal, ko številke niso izpolnile pričakovanj. 5^B_2 Odločilnega pomena za prodajo telefonov je prido-_^^—~^ biti na svojo stran operaterje mobilne telefonije in Heins priznava, da Blackberry še ni prepričal ameriških operaterjev o vrednosti novih naprav. Ameriški operaterji so pod velikimi pritiski in se neradi obračajo proti vetru. »Težko jih je prepričati, naj ne gredo tja, kjer je čreda danes, ampak tja, kjer bo jutri,« je dejal. »So pod kratkoročnimi pritiski svojih vlagateljev.« Za zapisnik - začetka prodaje novih telefonov ni štel za katastrofo. 5^B_2 KersosevWaterloojuvOnft^fifl tariu zbrali zelo domoljubni delničarji, jim je Heins z veseljem ustregel. »Mislim, da ima Kanada priložnost, da pokaže svoj pogum ter vlaga in postane vodilna na področju mobilnega računalništva,« je dejal. In ja, Američani so res težavni. 9^B_2 Ob misli na milijardo ljudi ft^&fl J e v dvorani kar završalo. Ne pozabite, to so ljudje, Id so izgubili precej denarja, in indijske množice so večno upanje direktorjev in delničarjev, ki iščejo nove porabnike. Heins je povedal, da so države, ki nimajo stacionarne (telekomunikacijske, op. p.) infrastrukture, rodovitni trgi za podjetja na področju brezžične telefonije, in dodal, da bi bile Blackberryjeve naprave in storitve še posebno primerne za podjetja, Id za svoje poslovanje potrebujejo brezžično omrežje. Nigerija se je že izkazala za blagoslov. Po drugi strani Heins opozarja, da so prodajali izdelke in storitve tudi v Venezueli, a so zaradi njene devizne politike imeli težave pri transferju denarja zunaj države. _5^_P__2 »Nebomose vrnili na track-~H^fifl pade, še vedno dobivam e-pošto o trackpadih,« je odgovoril Heins. Ko je bilo vse povedano in storjeno, so Heinsovi komentarji delničarjem zadostovali, da seje cena delnice dvignila za 0,30 dolarja. 55 Potrpite še malo in počakajte na uspeh, ki pride na koncu tristopenjskega načrta za prenovo Blackberrvja. ■ Tako je delničarje prosil Blackberrvjev direktor Thorsten Heins. ck 'mmi _^_m_zj^^mfff^^^^^^^^^tKKŠmš__^^šl_fM^^^^^^^^M _U^* Je^i9ckhI^^^^^^^MmmmmmmmM M^_^_^_^_W^^/K^^^^^^^B^S^_^_^___m^^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^ i^^^H J^^E9EH-^E5_^St_l-D_H^lflBV

 

Medij: Finance
Avtorji: Unknown
Teme: mali delničarji
Rubrika / Oddaja: Borze&denar
Datum: 12. 07. 2013 
Stran: 14