Dnevnik, 13.05.2011
Samo hvalo pojejo o sebi in svojih storitvah Tekmachove reklame. Ko si pa uporabnik njihovih storitev in drago plačuješza trojčka- Internet, TVin (klasično) telefonsko povezavo - pa doživiš otožno realnost. Minuli petek (6. maja 2011) mi je okoli 18. ure izgjnil Internet. Poklical sem Telemachovo tehnično pomoč in mi je svetovalec napovedal, da bo naročil tehnični službi, naj pri nas ukrepa Ker pomoči ni bilo, seje na moj ponovni klic na pomoč odzval drugi dežurni mož, ki me je potolažil daje njegov kolega že prijavil mojo zahtevo tehnični službi in bo prišla k meni, ko bo mogoče.
Po kolikšnem času jo lahko pričakujem, me je zanimalo. Zelo neprijetna in presenetljiva je bila njegova napoved: »Ne pred ponedeljkom, ker nimamo dežurstva te pomoči med koncem tedna,« Zvečer je tudi ženo prizadelo Telemachovo nedelo med koncem tedna, ker se je na televiziji prikazala belina z napisom »Ni signala«. In seje naselila slaba volja v domu po zaslugi brezbrižnosti podjetja, ki ni nudilo v maju vsak dan tistega, kar je obljubljalo in za kar je bilo plačano. Tudi v soboto (7. maja) in nedeljo (8. maja) je bil dom elektronsko mrtev. Pozneje sem izvedel, da seje enako zgodilo v naši dolini vsem, ki so zaupali svojo naročnino Telemachu. »Lahko pošljete pritožbo, « mi je svetoval prijazni petkov dežurni in mi sporočil naslov: narocninska@triera.net. Poslal bi jo lahko šele v ponedeljek (9. maja), a tehnika k nam ni bilo ttidi tisti (delovni) dan in mi je takrat svetovalec s telefonske številke 01/518 86 00 okrog 13. ure sporočil, da sta za popravilo predvidena dva delovna dneva, zato nam je torej »cvetelo« (tudi drugim Telemachovim naročnikom v naši dolini) kar tri dni brez Telemachovih dragih storitev. Ib je za te storitve skrbela še mariborska Triera, je bilo dežurstvo med konci tedna nekaj normalnega, očitno pa seje odnos ljubljanskega Telemaeha do naročnikov v Mariboru spremenil odkar je odkupil mariborsko podjetje Triera in izrinil male delničarje. Je pa četrti dan po tem, koje Telemchov trojček preminil, namesto tehnika (»Naročen urgentnoza vas, «je sporočil v ponedeljek Telemachov svetovalec Staš) v našo dolinico prispel iz Ljubljane Telemachov račun za trojčka: »skupno za plačilo: 57,84 evra«. V isti kuverti so nam poslali ponudbo: »Čas je za brezplačno razvajanje.« Tridnevni romantični konec tedna naj bi nas očitno potolažil »z masažo in penino na posestvu Herk« Upal sem, da bo naletel vsaj pri novinarskem kolegu na sočutje in pomoč, zato sem poklical Telemachovega šefa oddelka za odnose z javnostmi Petra B in sem ga vprašal (10. maja 2011 ob 12.03), ali se mu zdi tudi čudno, da so stranke tega ljubljanskega podjetja štiri dni brez intemeta itn. Nato sije zapisal moje podatke in je obljubil, da se bo pozanimal o opisanem e-mrku ter me bo »hitro« poklical. Poklical me ni nikoli več, ker ne ve, kaj se spodobi, in je očitno slabo usposobljen za odnose z javnostmi Me paje isti dan ob 14.32 poklicala Milica P iz mariborske Telemachove podružnice in seje čudila, ko sem ji povedal, da mi še niso odpravili e-mrka. Daje celotno Vinarje imelo motnje, je povedala, in so jih tehniki odpravili - takšno poročitoje dobila - zato ne ve, zakaj jih tudi pri meni niso. Razkrila mi je še, da imajo tudi Telemachovi tehniki dežurstvo med konci tedna, in me vprašala, ali me sme poklicati še enkrat. Dovolil sem ji in napovedala je, da se bo hitro javila Nikoli več nisem slišal njenega milega soprana. Tehnik je prišel po tem k nam ob 16.40 in vzpostavil e-stik. Če je Telemach bolj pošten, kot je hiter, bi mi moral na mesečnem računu v juniju odšteti moj strošek e-povezave za štiri dni. Otmar Klipšteter Maribor
Medij: Dnevnik
Avtorji: Klipšteter Otmar
Teme: mali delničarji
Rubrika / Oddaja: Debate
Datum: 13. 05. 2011
Stran: 20